Friday 17 June 2011

Si Kecik dah besar.

Assalamualaikum w.b.t...


Apa khabar? Semoga semuanya dalam keadaan sihat dan sejahtera. Syukur aku masih  dapat gak buka blog nie. Dah lama gak semenjak xda laptop nie, heheh. Aku xkisah la kalau ada orang kata aku nak syok sendiri pasal Family aku kat dalam blog nie sbb SUKA HATI  la sbb bukan family korang. hehehe. Ala bukan kacau periuk nasi korang pun. Aku saja nak cerita n tulis pasal my wife, my baby. Apa yang elok kan cantik di kongsi bersama agar menjadi tauladan.



Ahmad Ikhwan Sufi dah 8 bulan dah umur dia..Masya Allah hebatnya kuasaNYA. Setiap hari, setiap detik, setiap kerlipan mata yang memandang ke arahnya akan menjadikan sesuatu yang baru dan menakjubkan. Walaupun sikecil tidak tahu tentang apa yang berlaku, tetapi Allah sentiasa memberikan petunjuk kekuasaanya pada hambanya yang dikehendaki.

No comments:

Post a Comment